Ajánlattételi felhívás
meghívásos eljáráshoz kapcsolódóan
A Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. ezúton tájékoztatja az érdekelteket, hogy 2025. április 7-én elindította az alábbi beszerzési eljárás második szakaszát, amely összeghatára alapján meghívásos eljárás, így első, részvételi szakaszában ajánlatkérő meggyőződött a potenciális ajánlattevők szerződés teljesítésére való alkalmasságáról.
A 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 82. § (1) alapján az eljárás második, ajánlattételi szakaszában csak az ajánlatkérő által alkalmasnak minősített és ajánlattételre felhívott részvételre jelentkezők tehetnek ajánlatot az alábbiak szerint:
Ajánlatkérő: Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. (6720 Szeged, Széchenyi tér 12.); Képviseli: Ács Szilvia ügyvezető – szeged@tourinform.hu
Ajánlattételi határidő: 2025. április 15., 14:00
Beszerzés tárgya, mennyisége:
A DRP0301146 azonosító számú, ’People Powered Tourism: empowerment of local communities through co-designing experience based transformative travel to enhance visitor economy’ című, People Powered Tourism acronym-ú, az Interreg Danube Region Programme keretében nyertes projekt vonatkozásában kick-off meeting rendezvény megszervezése és lebonyolítása PP2 partner megbízásából.
A feladat az alábbi elemeket tartalmazzák:
Kick-off meeting megszervezése és lebonyolítása a People Powered Tourism projekt keretében (kapcsolódó deliverable: D.1.1.4 Kick-off meeting incl. a transnational masterclass)
Háttér:
- Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. 2025.04.01-jén megkezdte a DRP0301146 azonosító számú, ’People Powered Tourism: empowerment of local communities through co-designing experience based transformative travel to enhance visitor economy’ című, People Powered Tourism acronym-ú transznacionális projekt megvalósítását.
- A kick-off meeting megszervezése a teljes projekt kommunikációjáért felelős PP2 – Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. feladat.
- A rendezvény során megvalósuló masterclass rögzítésének célja, hogy a projekt megvalósítása során rövid kisfilmek formájában tartalmat szolgáltasson a projekt és a partnerek social media felületén.
Szakmai követelmények:
Megvalósítás időtartama: az előkészítés jelen beszerzési eljáráshoz kapcsolódó szerződés mindkét fél általi aláírásától kezdődik, a rendezvény megvalósításának dátuma 2025. május 6-7.
Részletes feladatleírás:
- a rendezvény helyszíne: Szeged
- Terem biztosítása maximum 50 főre, 2 napra (2025.05.06., 08:00 – 2025.05.07., 15:00)
- 3 kávészünet bekészítésének biztosítása: ásványvíz, üdítő, sós és édes aprósütemény, kávé
- 2 ebéd biztosítása: leves, főétel, saláta / savanyúság, desszert, üdítő, ásványvíz, kávé
- 1 vacsora biztosítása: főétel, desszert, üdítő, ásványvíz
- helyszínbejárás biztosítása a Megrendelő igénye szerint a rendezvény megvalósulásának időpontja előtt, a szerződés mindkét fél általi aláírását követően;
- roll-up készítése a projekt és a program vizuális elemeivel, a megrendelő által biztosított tartalommal – 85 cm széles roll-up szerkezet + nyomat
- rendezvény lebonyolításához szükséges technikai felszerelések biztosítása:
- online streaming technikai hátterének biztosítása 2025.05.07. napra (Live Zoom élő adás, szerver)
- számítógép
- projektoros prezentáció és kerekasztal beszélgetés feltételeinek biztosítása
- hangtechnika biztosítása
- flipchart papírral, illetve marker biztosítása
- stabil internet kapcsolat biztosítása a rendezvény ideje alatt
- kép- és hangfelvétel biztosítása az alábbi technikai feltételek mellett:
- Stáb: – 2 fő mindkét napra: 1 fő Képvágó-rendező-rögzítő, 1 fő robot technikus; – 1 fő zoom technikus 2025.05.07-re.
- Mobil Videó stúdió 8 sávos 10Bit-es szinkron: SSD képrögzítés, videómixer, kontrol, monitorok, konverterek,Tally, Intercom, kábelek
- 3 szett kamera, vezérlővel, statívval, monitorokkal
- Installálás, bontás, szállítás
- Digitális archíválás 2Tb HDD
- Montírozás blokkokra bontva
- rendezvény megszervezésének előkészítéséhez kapcsolódó tevékenységek ellátása;
- sajtótájékoztató és a regisztrációs pult helyszínének biztosítása;
- Megrendelő által biztosított uniós arculati elemek helyszínen történő elhelyezése;
- rendezvényfelügyelet, kapcsolattartó kijelölése, hangmérnök és fénytechnikus biztosítása
- 3 órás angol nyelvű idegenvezetés biztosítása 2025.05.06-án 16:00-tól.
Alkalmassági feltételek: Ajánlatkérő az eljárás első szakasza során meggyőződött Ajánlattevők szerződés teljesítésére vonatkozó alkalmasságáról.
Értékelés szempontja:
Az Ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el. Az ajánlatok műszaki-szakmai értékelését követően az elbírálás a legalacsonyabb összár értékelési szempont alapján történik. Az Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a legalacsonyabb ajánlatot adó ajánlattevővel sem köt szerződést. Amennyiben a nyertes ajánlati ár meghaladja a rendelkezésre álló keretösszeget / becsült értéket, úgy az Ajánlatkérő érvénytelenítheti az eljárást.