Pályázatok

Ajánlattételi felhívás

meghívásos eljáráshoz kapcsolódóan

A Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft.  ezúton tájékoztatja az érdekelteket, hogy 2025. április 7-én elindította az alábbi beszerzési eljárás második szakaszát, amely összeghatára alapján meghívásos eljárás, így első, részvételi szakaszában ajánlatkérő meggyőződött a potenciális ajánlattevők szerződés teljesítésére való alkalmasságáról.

A 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 82. § (1) alapján az eljárás második, ajánlattételi szakaszában csak az ajánlatkérő által alkalmasnak minősített és ajánlattételre felhívott részvételre jelentkezők tehetnek ajánlatot az alábbiak szerint:

Ajánlatkérő: Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. (6720 Szeged, Széchenyi tér 12.); Képviseli: Ács Szilvia ügyvezető – szeged@tourinform.hu

Ajánlattételi határidő: 2025. április 15., 14:00

Beszerzés tárgya, mennyisége:

A DRP0301146 azonosító számú, ’People Powered Tourism: empowerment of local communities through co-designing experience based transformative travel to enhance visitor economy’ című, People Powered Tourism acronym-ú, az Interreg Danube Region Programme keretében nyertes projekt vonatkozásában kick-off meeting rendezvény megszervezése és lebonyolítása PP2 partner megbízásából.

A feladat az alábbi elemeket tartalmazzák:

 

Kick-off meeting megszervezése és lebonyolítása a People Powered Tourism projekt keretében (kapcsolódó deliverable: D.1.1.4 Kick-off meeting incl. a transnational masterclass)

 

Háttér:

  • Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. 2025.04.01-jén megkezdte a DRP0301146 azonosító számú, ’People Powered Tourism: empowerment of local communities through co-designing experience based transformative travel to enhance visitor economy’ című, People Powered Tourism acronym-ú transznacionális projekt megvalósítását.
  • A kick-off meeting megszervezése a teljes projekt kommunikációjáért felelős PP2 – Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. feladat.
  • A rendezvény során megvalósuló masterclass rögzítésének célja, hogy a projekt megvalósítása során rövid kisfilmek formájában tartalmat szolgáltasson a projekt és a partnerek social media felületén.

Szakmai követelmények:

Megvalósítás időtartama: az előkészítés jelen beszerzési eljáráshoz kapcsolódó szerződés mindkét fél általi aláírásától kezdődik, a rendezvény megvalósításának dátuma 2025. május 6-7.

Részletes feladatleírás:

  • a rendezvény helyszíne: Szeged
  • Terem biztosítása maximum 50 főre, 2 napra (2025.05.06., 08:00 – 2025.05.07., 15:00)
  • 3 kávészünet bekészítésének biztosítása: ásványvíz, üdítő, sós és édes aprósütemény, kávé
  • 2 ebéd biztosítása: leves, főétel, saláta / savanyúság, desszert, üdítő, ásványvíz, kávé
  • 1 vacsora biztosítása: főétel, desszert, üdítő, ásványvíz
  • helyszínbejárás biztosítása a Megrendelő igénye szerint a rendezvény megvalósulásának időpontja előtt, a szerződés mindkét fél általi aláírását követően;
  • roll-up készítése a projekt és a program vizuális elemeivel, a megrendelő által biztosított tartalommal – 85 cm széles roll-up szerkezet + nyomat
  • rendezvény lebonyolításához szükséges technikai felszerelések biztosítása:
    • online streaming technikai hátterének biztosítása 2025.05.07. napra (Live Zoom élő adás, szerver)
    • számítógép
    • projektoros prezentáció és kerekasztal beszélgetés feltételeinek biztosítása
    • hangtechnika biztosítása
    • flipchart papírral, illetve marker biztosítása
    • stabil internet kapcsolat biztosítása a rendezvény ideje alatt
    • kép- és hangfelvétel biztosítása az alábbi technikai feltételek mellett:
      • Stáb: – 2 fő mindkét napra: 1 fő Képvágó-rendező-rögzítő, 1 fő robot technikus; – 1 fő zoom technikus 2025.05.07-re.
      • Mobil Videó stúdió 8 sávos 10Bit-es szinkron: SSD képrögzítés, videómixer, kontrol, monitorok, konverterek,Tally, Intercom, kábelek
      • 3 szett kamera, vezérlővel, statívval, monitorokkal
      • Installálás, bontás, szállítás
      • Digitális archíválás 2Tb HDD
      • Montírozás blokkokra bontva
    • rendezvény megszervezésének előkészítéséhez kapcsolódó tevékenységek ellátása;
    • sajtótájékoztató és a regisztrációs pult helyszínének biztosítása;
    • Megrendelő által biztosított uniós arculati elemek helyszínen történő elhelyezése;
    • rendezvényfelügyelet, kapcsolattartó kijelölése, hangmérnök és fénytechnikus biztosítása
    • 3 órás angol nyelvű idegenvezetés biztosítása 2025.05.06-án 16:00-tól.

 

Alkalmassági feltételek: Ajánlatkérő az eljárás első szakasza során meggyőződött Ajánlattevők szerződés teljesítésére vonatkozó alkalmasságáról.

 

Értékelés szempontja:

Az Ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el. Az ajánlatok műszaki-szakmai értékelését követően az elbírálás a legalacsonyabb összár értékelési szempont alapján történik. Az Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a legalacsonyabb ajánlatot adó ajánlattevővel sem köt szerződést. Amennyiben a nyertes ajánlati ár meghaladja a rendelkezésre álló keretösszeget / becsült értéket, úgy az Ajánlatkérő érvénytelenítheti az eljárást.